tisdag 17 februari 2009

Homestaging: hur du höjer värdet på din bostad

Det har diskuterats homestaging. En bok i detta ämne heter just Homestaging: hur du höjer värdet på din bostad och är skriven av Sania Hedengren och Susanna Zacke. Informativ och inspirerande med före- och efterbilder. Jag får lust att fixa till lite här hemma direkt, fast jag inte är i säljtagen. Men det är ju tillåtet att göra fint för sin egen skull, eller hur?

titel HOMESTAGING: HUR DU HÖJER VÄRDET PÅ DIN BOSTAD författare SANIA HEDENGREN OCH SUSANNA ZACKE form MARIANNE LILLIÉR förlag SEMIC (2006)

3 kommentarer:

Breathless sa...

Det är verkligen tillåtet att göra fint för sin egen skull! Jag har alltid tyckt att det är litet sent att piffa till sitt hem när man ska flytta därifrån...:)

Unknown sa...

Det finns inget som är så roligt som piff!

Barbabok sa...

Det finns ytterligare två böcker i ämnet homestaging/styling på årets bokrea; Homestaging - så fixar du din bostad inför försäljning av Lisbeth Williams och Homestyling : gör det själv av Solveig Norberg. Hur bra dessa båda titlar är lpter jag vara osagt, jag har inte tittat i dem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...