onsdag 15 april 2009

Växla ner! 77 sätt att leva bättre på mindre

Som en följd av både rensningen hemma och att jag läste Köp inte den här boken i fjol har mitt intresse för medveten konsumtion och enklare liv vaknat. I bokfloden har jag hittat Växla ner! av Karin Lilja, och den har jag nu kommit ungefär halvvägs i. Det är nyttig och bra läsning, många fina tips och allt det där. Problemet är bara att jag kan inte växla ner så väldans mycket mer - jag bor redan relativt billigt, åker kollektivt och byter kläder med systrarna. Såklart att jag kan växla ner ytterligare, inspirerad blir man ju av nya böcker och tips. Kanske dags att baka bröd oftare, tillverka egna presenter och laga punkan på cykeln?

titel VÄXLA NER! 77 SÄTT ATT LEVA BÄTTRE PÅ MINDRE författare KARIN LILJA förlag ICA BOKFÖRLAG (2009)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...