onsdag 1 juni 2011

Bokhyllerensning

Då och då rensar jag i mina bokhyllor och sorterar ut böcker som jag 1. inser att jag aldrig kommer att läsa om 2. inte tyckte var så bra eller 3. inser att jag inte kommer att läsa alls.

Just nu är det aktuellt att rensa av två anledningar: det är fullt i hyllorna (och jag får inte plats med fler hyllor för tillfället) och så läser jag om Köp inte den här boken samtidigt som jag tittar lite i Rensa i röran med feng shui och ett par andra böcker på samma tema. Effektiv kombination, kan jag berätta!

Om någon läsare är sugen på någon eller några av böckerna i högen på bilden kan ni skriva en kommentar, så löser vi det. Böckerna kommer inte att kastas - om ingen i vänkretsen vill ha dem skänks de till loppis.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...