söndag 13 maj 2012

Jag skulle aldrig ljuga för dig

I en vardag full av jobb och familj tappar Cecilia fotfästet och börjar känna och göra saker man absolut inte får när man är gift, har tre barn och ett bra jobb. Man får till exempel inte ljuga om arbetskamrater, tycka illa om sina barn eller ha söder deras saker. Jag skulle aldrig ljuga för dig är en lättläst roman om en vardag och ett liv som undan för undan krackelerar, men det sorgligaste av allt är nog att Cecilia inte verkar ha några vänner eller andra närstående som ser vartåt det barkar och kommer till undsättning. 

Jag skulle aldrig ljuga för dig är Moa Herngrens tredje roman. Tidigare har hon skrivit Allt är bara bra, tack och Jag ska bara fixa en grej i köket

titel JAG SKULLE ALDRIG LJUGA FÖR DIG författare MOA HERNGREN förlag WAHLSTRÖM & WIDSTRAND (2012)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...