torsdag 23 juli 2009

Lingon och lust

Under semestern har jag läst Lingon och lust, fjärde delen i serien "Familjen kring La Stella". Böckerna utspelar sig i och kring Östersund, och man får följa Anita och Börje och deras tre vuxna barn, dessas familjer och vänner. Precis som när jag läste Smultron och svek vet jag inte riktigt vad som lockar, men troligtvis är det vardagligheten. I alla fall är jag nyfiken på hur det ska gå för dem alla. Som vanligt varvas kapitlen med recept, den här gången med lingon i. Undrar när böckerna dyker upp i TV-rutan? Och undrar vad nästa del ska heta - Krusbär och kramar, kanske?

titel LINGON OCH LUST författare EVA SWEDENMARK OCH ANNICA WENNSTRÖM förlag SEMIC (2009)

1 kommentar:

Alex sa...

Jag har helt missat dessa böckerna. Låter som trevlig och avkopplande läsning.
Får hitta tid till dem med någon gång.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...